Konzultáció
Első ingyenes konzultációnk alkalmával átbeszéljük tevékenységeidet, s feltárjuk, hogy mely feladatok szervezhetőek ki vállalkozásodban, hozzájárulva ezzel is céged fejlődéséhez.
Adminisztráció
Adminisztrációs tevékenységek a teljesség igénye nélkül: dokumentumok készítése, kezelése, rendszerezése; iktatás; adatrögzítés; Excel-adatbázis összeállítása; számlázás; nyilvántartások kezelése; könyvelési anyag előkészítése és rögzítése (kapcsolattartás a könyvelővel); prezentációk, statisztikák készítése, felnőttképzés adminisztrációja.
Asszisztencia
Ügyfélszolgálat; emailek kezelése; üzleti levelezés, dokumentumok készítése és nyilvántartása; szövegszerkesztés, korrektúrázás; szöveg gépelése írott anyagból vagy hanganyag után; naptár, időbeosztás kezelése; szervezési tevékenység.
Kiadványszerkesztés
Egyedi igények alapján online vagy offline hirdetések, szórólapok, kiadványok szerkesztése; fotókönyvek szerkesztése; egyedi ajándéktárgyak készítése (pl. születésnapi újság); egyéb szerkesztési feladatok.
Webes felületek kezelése
Weblapok tartalomfeltöltése, adatfeltöltése, kezelése; közösségi média oldalak készítése, adatfeltöltése, kezelése igény esetén szövegírással is.
A tökéletes megoldás
Ha a felsorolásban nem találod az általad kiszervezendő feladatokat, együtt akkor is megtaláljuk a tökéletes megoldást!